יום ראשון, 12 ביוני 2011

BAD KIDS - סיפור בהמשכים בהשראת ליידי גאגא .

לקריאת הסיפור , פרק ראשון , לחצו על פרטים נוספים ...

יש המון סוגים של נערים ונערות בתיכון . המקובלים , הלא מקובלים , העשירים , אלה שיש להם פחות , אלה שיש להם יותר , השונים , האלה שצוחקים עליהם , האלה שצוחקים על אחרים , הרכלנים , הרכלניות , היפים , האמיצים , המכוערים , המבוקשים , הילדים הטובים , והילדים הרעים .
ביום קיץ חם מאוד , התאריך הוא ה 20.06 בשנת 2017 , סטפני יצאה מהכיתה , היא הייתה ילדה די שונה מכולם , קצת שמנה , כולם צחקו עליה , היא הייתה ילדה טובה מאוד , היא אף פעם לא ריכלה או צחקה על מישהו , היה לה אוסף של חדי קרן שהוא היה הכי חשוב לה בעולם . כאשר הוציאה סטפני מהארונית חד קרן ירוק מחדי הקרן שלה , מלכת הכיתה מלאני ישר צחקה עליה ואמרה לה "החדי קרן האלה ממש חשובים לך כן ?" . סטפני ענתה בחיוב ולאחר מכן חייכה. מלאני שאלה אותה אם אפשר את הבובה לרגע ? וסטפני הסכימה.
כאשר הבובה הגיעה לידיה של מלאני הבובה התנפצה על הרצפה ומלאני אמרה " אני שונאת ירוק ,
חוץ מזה יותר יפה שזה מנופץ ". מלאני המשיכה ללכת כאשר סטפני כמעט בוכה . חד הקרן הזה היה המזכרת היחידה שלה מסבתה.סטפני התחילה לבכות ואמרה לעצמה בראש סטפני . את חייבת להרביץ לה או לעשות לה משהו . סטפני התחילה לרוץ לכיוון של מלאני וכאשר הגיעה אליה חתכה לה את הכתף עם אחד מהשברים .
לאחר מכן מלאני משכה לסטפני בשיער וגזרה לה חלק מן השיער עם מספרים שהוציאה מתיקה הקטן.
"אני שונאת אותך , למה את חייבת תמיד להיות מגעילה כזאת ? אומרת סטפני עם דמעות בעיניה."למה תמיד את חייבת להרוס לי הכול ? את מוכנה להסביר ? "
מלאני קמה וניגבה את דמה עם מטלית."התשובה שלי זה שלי יש יותר כסף ממך , אני יותר מוצלחת ממך ושיש לך כוח וכסף זה כיף לצחוק על אחרים" אמרה מלאני.
"אז את רואה את חדי הקרן האחרים שברנדה ומיקה מפוצצות לך מאחור ? לא היית צריכה להשאיר את הארונית פתוחה.
כאשר סטפני ראתה שברנדה ומיקה מנפצות לה את חדי הקרן האחרים התחילה לבכות לגמרי ולא לעשות כלום.פשוט לשבת   ולבכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה